קבוצת גרנות

אודות

גרנות הינו הארגון האזורי החקלאי הגדול בישראל, בבעלות 43 קיבוצים ומושבים שיתופיים השוכנים בין פתח תקווה למורדות הכרמל. הארגון עוסק בעולמות החקלאות והתעשייה החקלאית על כל פניה - גידול, אריזה, שיווק בארץ ובחו"ל, פרויקטים חקלאיים וכו׳. היום, אחרי למעלה מ-80 שנות פעילות, הארגון משלב בתוכו כ-20 מפעלים ותאגידים העוסקים בחקלאות ובתעשייה החקלאית, תשתיות, אחזקות אסטרטגיות ופיננסיות ונותנים מענה לצרכי המפעלים בקבוצה המשקים והקהילות.

מפה ארגונית
אחריות חברתית
שמירה על הסביבה
כארגון חקלאי אנחנו מבינים את חשיבות השמירה על הסביבה ומכירים מקרוב את מכלול הפרטים המרכיבים את התחום. אנחנו פועלים לשמירה על הסביבה הן באמצעות עמידה בתקנים ובתקנות, הן בתמיכה ובעידוד מיזמים וסטרטאפים בתחום ובעיקר בעיקר באמצעות המגדלים והחקלאים שלנו שמבטיחים את המשך קיומה של הריאה הירוקה במרכז מדינת ישראל. גרנות עוסקת בהפחתת פליטת הפחמן באופן ישיר בפעילויות הארגון וכשירות לחברות וארגונים בכל רחבי העולם.
תרומה לקהילה
תאגידי גרנות וחברות הבת משתתפים באופן שוטף בפעילויות התנדבות ותרומה לקהילה. בין הפרויקטים אותם אנחנו מלווים ניתן למצוא את לקט ישראל, כרובית, העמדת שטח לפעילות המרלו"ג לישובי הדרום, התנועה הקיבוצית, פנימיות ומוסדות חינוך ועוד. פעילויות אלו מחזקות את הקשר בין הארגון למרחב הכפרי כולו אך מעל הכל היא מרחיבה את הלב ונותנת משמעות נוספת לעשייה שלנו כאן
החממה האקולוגית
אחד הנושאים המשמעותיים ביותר בפעילות החברתית של גרנות, הינה התמיכה ארוכת השנים בחממה האקולוגית בעין שמר. החממה היא בית לצמיחה והחיבור טבעי והכרחי כדי להצמיח את דור החקלאים של העתיד ואת התעשייה החקלאית בעת ובעונה אחת. המעורבות שלנו הינה במגוון פעילויות, כמו גם בגיבוש תפיסת העולם ותוכניות העבודה השנתיות של החממה.
הכל במטרה לאפשר את המשך קיומן של תוכניות הלימוד וההעשרה שמתקיימות בה למגוון קהלי היעד.